Uczestniczki #STEAMAcademy rozpoczynają naukę umiejętności cyfrowych i programowania
Uczestniczki programu #STEAMAcademy rozpoczęły naukę umiejętności cyfrowych i programowania, zdobywając wiedzę na temat technologii oraz umiejętności miękkich
2024-11-07, 12:30

Z radością informujemy, że uczestniczki programu #STEAMAcademy edycja IV, organizowanego przez Fundację Girls Code Fun przy wsparciu Motorola Solutions Foundation, rozpoczęły swoją przygodę z technologią i programowaniem. Warsztaty soft skills, które wystartowały jako pierwsze w projekcie, obejmowały szeroką tematykę z zakresu umiejętności miękkich w IT, wiedzę o zawodach w IT, elastyczność poznawcza, czy trendy technologiczne na 2024 rok.

Podczas zajęć uczestniczki miały okazję zgłębić również wiedzę na temat testów psychometrycznych i wartościowych umiejętności miękkich w branży IT. Program STEAM Academy otworzył przed dziewczynami szeroką perspektywę na świat technologii, dając solidne podstawy do nauki programowania, które będą kontynuowane w kolejnych tygodniach.

Jesteśmy dumni, że nasz projekt wspiera rozwój młodych kobiet i daje im narzędzia do lepszego zrozumienia cyfrowej rzeczywistości, a także umożliwia im adaptację w dynamicznie zmieniającej się branży IT.

Realizacja: Fundacja Girls Code Fun
Partner: Motorola Solutions Foundation

#MotoSolutionsCares #GirlsCodeFun

KONTAKT / AUTOR
Anna Osowska
Executive Director
Fundacja Girls Code Fun
500485819
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.